Oto Bot lazım bakar mısınız? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Oto Bot lazım bakar mısınız?
2
●
146
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Oto Bot lazım bakar mısınız?
07-04-2023, 21:35:53
#1
mutahas
Merhabalar ekranda belli bir yazı çıktıktan sonra mouse ile butonlara basacak bir program lazım pyhton ile de olabilir. Yardımcı olabilecek var mı ?
07-04-2023, 21:37:40
#2
Scicek
Pm'den site linkini atar mısınız
07-04-2023, 21:38:03
#3
emrecetin
pyautogui yapılır hocam
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler