Merhabalar
Daha önceden bir siteme ücretli tema almıştım. Temayı aldığım şirketin sahibi vefat etti. Şimdi başka bir siteme yine aynı temayı kullanmak istiyorum. Temayı wordpresten indiremedim, filezilla dan hangi dosyasini kopyalayıp cekebilirim. Yeni alacağım siteye direk atsam kopyalanmış olur mu?
Bu konuda yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim...
Site teması kopyalama hakkında....
4
●144
- 07-04-2023, 20:31:05Merhaba, tema sahibinin ailesine veya ailesi yoksa ortağına ödemeyi sağlayın temayı çalışır hale sokayım yeni sitenizde de.Ufuk8882 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2023, 20:45:53Temanın adı çıktı. Sağ tıklayıp indir desem iner mi hocam? Şuan mevcut siteye ait temayı bozmuş olur muyum?hanglobal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle