• 07-04-2023, 17:46:02
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    turk telekom kullanıyorum pahalı taathüt bitmek üzere önere bileceginiz bir firma varmı GIBIR NASIL SİZCE LOKASYON KIRŞEHİR
  • 07-04-2023, 17:48:41
    #2
    ADSL - VDSL kullanıyorsanız gönül rahatlıgıyla geçebilirsiniz sebebi ise aynı Telekom alt yapısından verdigi için fark yok aynı hizmet.
    Nasıl ucuz verdiklerine sorucak olursanızda Rekabet Kurulunun koydugu kurallardan ötürü Tekelleşme olmaması için en yüksek abone sayısı olan Firmalara belli fiyatın altında satamazsın dediginden ötürü fiyat farkı ortaya çıkıyor.
  • 07-04-2023, 17:49:53
    #3
    musasayansayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    turk telekom kullanıyorum pahalı taathüt bitmek üzere önere bileceginiz bir firma varmı GIBIR NASIL SİZCE LOKASYON KIRŞEHİR
    Bende Kırşehirde Netspeed kullanıyorum, şuan için çok memnunum. Eğer kampanya vs varsa ve geçiş yapmayı düşünürsen davet kodu verebilirim.