
Fotoğrafta yer aldığı gibi ben nasıl yapabilirim veya bu şifrelemeyi nasıl çözebilirim? Bot yazdırmak istiyorum otomatik olarak name kısmını almam gerekiyor giriş yapması için fakat her tarayıcıya farklı şifreleme verdiği için tutum olmuyor. Çözüm nasıl olabilir