Duygulandim bu şekilde bitmemeliydi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Duygulandim bu şekilde bitmemeliydi
8
●
382
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Duygulandim bu şekilde bitmemeliydi
07-04-2023, 03:33:09
#1
Mano
Askerdeyken kapanan hesabım 250.000 civarında teliften kapandı
Görselleri gördükten sonra onca emek gitti duygulandım.
07-04-2023, 03:34:16
#2
ioz
Bu dönemde linklerle iyi gelir elde ederdiniz geçmiş olsun hocam
07-04-2023, 03:36:05
#3
Mano
Reklam alıyorum 100₺ den 200₺ den şimdi reklamlar.bile 500₺ çok kaynım var çok...
07-04-2023, 03:39:08
#4
AnaBayin
Üyeliği durduruldu
Mano adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Reklam alıyorum 100₺ den 200₺ den şimdi reklamlar.bile 500₺ çok kaynım var çok...
0 dan başlayacağınız bir projeye ortak girebiliriz
07-04-2023, 03:39:58
#5
ismailadem
Üyeliği durduruldu
Hocam açalım hesabınızı isterseniz
07-04-2023, 03:46:54
#6
Mosoko
Nft zamanı bende çok kazandım çok kaybettik artık alıştım böyle şeylere sağlık olsun hocam
07-04-2023, 03:47:53
#7
Mano
Dönüş sağladım hocam wp dan
AnaBayin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
0 dan başlayacağınız bir projeye ortak girebiliriz
07-04-2023, 03:48:57
#8
Mano
Mail detaylı ve önemli bir mail . Mailsiz açarım dersen sözleşme yapabiliriz
ismailadem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam açalım hesabınızı isterseniz
07-04-2023, 04:08:54
#9
YEF DİGİTAL
👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
Geçmiş olsun hocam
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler