Merhabalar 2022 Ağustos aylarında göz hastalıkları için hastaneye gitmiştim aynı zamanda gel bi göz derecene bakalım vs demişti. E nabizdan baktığım da muayene tanısı kısmına H52.2 - ASTİGMATİZMA yazmış.

Bu ay sonu da gözümü cizdirecegim msü ye girmek için. Sizce belli olurmu sistemde gözükecek mi ? Deneyimi olan varmı?