• 06-04-2023, 17:13:34
    #1
    Türkiyede 8 aydır şahıs şirketim var ne bankalar kredi veriyor ne esnaf odası %18 kdv ödemekten sıkıldım başka dropshipping vb yazılım işleri için başka ülkede şirket açsam ne olur ?
  • 06-04-2023, 17:20:37
    #2
    eğer bütçenizde varsa süper olur yani bizim tanıdıklar açtı sıkıntı yaşamıyorlar başta biraz zor tabi ticaret normal ama o ülkede de tanınızca biraz açacağınız dükkan satışlarınız artar ve euro yada dolar kazanç olduğu için çok rahat yaşarsınız ve birikim yapmanız kolaylaşır ama dediğim gibi başta biraz sıkıntılar çekeceksiniz ama oda normal yani sonu mutlu biter ama bence
  • 06-04-2023, 17:26:25
    #3
    dijital içinse kktc öneririm
  • 06-04-2023, 17:35:01
    #4
    Rfatdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer bütçenizde varsa süper olur yani bizim tanıdıklar açtı sıkıntı yaşamıyorlar başta biraz zor tabi ticaret normal ama o ülkede de tanınızca biraz açacağınız dükkan satışlarınız artar ve euro yada dolar kazanç olduğu için çok rahat yaşarsınız ve birikim yapmanız kolaylaşır ama dediğim gibi başta biraz sıkıntılar çekeceksiniz ama oda normal yani sonu mutlu biter ama bence
    hangi ülkede açtı kral
  • 06-04-2023, 17:47:06
    #5
    Kelebek35Masal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi ülkede açtı kral
    almanya ve amerika