Merhaba r10 üyeleri, karşıma birkaç ilan denk geldi farklı farklı cinsteki köpekbalıkları.
Maximum el kadar oluyorlar ve görüntüsü dikkat çekici bir yapıya sahip.
Bende bunun gibi birşey satın alıp odama koymak istiyorum süs amaçlı akvaryum vs.
Sizce nasıl olur, beslemek zor olur mu?
Köpekbalığı almak istiyorum
14
●492
- 05-04-2023, 20:02:22Tam bilgiye sahip değilim hocam, yorumunuz ve bilginiz için teşekkür ederim.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Köpek balığı diye belirtilmiş açıklamada ama garip bi cins.hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-04-2023, 20:11:50Siz challanger ları diyosunuz. Ben pengasus besledim. İkisi de kopek aligi cinsi ama alakasi yok.hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2023, 20:25:03Felsefe hocam gibi konuştunuzhibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam siz daha bilgilisinizdir, görüntü olacak benzer bi tür var mı bildiğiniz?erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aman hocam misafir çocuğunun elini ısırır falan başıma iş almayayımFoRgEd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(güzel fikir aslında
)
