Merhaba r10 üyeleri, karşıma birkaç ilan denk geldi farklı farklı cinsteki köpekbalıkları.
Maximum el kadar oluyorlar ve görüntüsü dikkat çekici bir yapıya sahip.
Bende bunun gibi birşey satın alıp odama koymak istiyorum süs amaçlı akvaryum vs.
Sizce nasıl olur, beslemek zor olur mu?