Doğum günü için script filan var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Doğum günü için script filan var mı?
2
●
136
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Doğum günü için script filan var mı?
04-04-2023, 16:35:54
#1
neto
Önümüzdeki ay eşimin doğum günü. Ona ekstra olarak farklı bir hediye yapmak istiyorum. Hali hazırda doğum günü scripti elinde olan var mı? Mobil uyumlu olursa çok iyi olur.
04-04-2023, 16:37:04
#2
Alengirik
Bende arıyorum hep eski bilindik scriptler var
04-04-2023, 16:44:23
#3
JoshgunPRO
Mesaj gönderdim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler