quarktheorynuke adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Etiket atmazsanız da kimseye bildirim gitmez.
Doğal olarak da mesajınızı kimse cevaplamaz. Cevabımı alıntılayıp sorsaydınız daha erken cevap verebilirdim.
Ayrıca bir cevabı beğendiğinizde, forum içinde de beğenmek istatistiki olarak fayda sağlayacağı için iyi bir davranıştır.
Size nasıl bir zorbalık yapılıyor?
Uzun zamandır ne için söz konusu ismi kullandınız?
Olayı tekrardan detaylı bir şekilde yazabilirseniz net bir cevap verebilirim
eğer rahatsızlık verdiysem kusura bakmayın...