• 11-04-2023, 17:47:09
    #10
    Danışman
    quarktheorynuke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam biraz daha açabilir misiniz konuyu?, asperger olmamdan dolayı bazı kısımları anlamadım, ama evet en azından yeterli düzeyde bir cevap oldu benim için... peki ben bana yapılan zorbalığı nasıl engelleyebilirim? bazı durumlarda uzun zamandır kullandığım ismi kullanıcı adı olarak almama engel olunmakta, bu da canımı sıkıyor...
    Konunun üzerinden 2 gün geçince genelde insanlar konuya bakmazlar.
    Etiket atmazsanız da kimseye bildirim gitmez.
    Doğal olarak da mesajınızı kimse cevaplamaz. Cevabımı alıntılayıp sorsaydınız daha erken cevap verebilirdim.
    Ayrıca bir cevabı beğendiğinizde, forum içinde de beğenmek istatistiki olarak fayda sağlayacağı için iyi bir davranıştır.

    (Tabi soru, sormuş olmak için sorulduysa o başka)


    Size nasıl bir zorbalık yapılıyor?
    Uzun zamandır ne için söz konusu ismi kullandınız?
    Olayı tekrardan detaylı bir şekilde yazabilirseniz net bir cevap verebilirim
  • 11-04-2023, 17:49:16
    #11
    hocam konuyu kendim bir şekilde çözdüm diyelim... eğer rahatsızlık verdiysem kusura bakmayın...