• 04-04-2023, 02:55:06
    #1
    Merhaba ben bazı forumlarda görüyorum aşağı düşen konuyu buton ile yukarı çıkarabiliyorsun r10 da öyle bir sistem varmı acaba varsa nasıl yapacağız bilgi alabilirmiyim
  • Kabul Edilen Cevap
  • 04-04-2023, 02:57:42
    #2
    Bende var köşede turuncu
  • 04-04-2023, 02:58:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Premium üyelik gerekli
  • 04-04-2023, 03:00:20
    #4
    Premium üyelik satın almanız gerekiyor hocam, ayrıca 1 yıldan fazla süredir üye olanlarda 4 günde 1 defa yukarı taşıyabiliyorsunuz diye biliyorum.
  • 04-04-2023, 03:03:32
    #5
    emirwhister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Premium üyelik satın almanız gerekiyor hocam, ayrıca 1 yıldan fazla süredir üye olanlarda 4 günde 1 defa yukarı taşıyabiliyorsunuz diye biliyorum.
    Üyelik türü farkediyormu
  • 04-04-2023, 03:04:35
    #6
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    sardigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üyelik türü farkediyormu
    Buradan detayları inceleyebilirsiniz
    https://www.r10.net/premium-uyelik-r...ium-uyelikler/
    Her üyelik türünün konu yukarı taşıma süresi farklıdır. Detaylı şekilde yukarıdaki linkten inceleyebilirsiniz hocam.
  • 04-04-2023, 03:04:48
    #7
    Growth Manager
    sardigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üyelik türü farkediyormu
    https://www.r10.net/premium-uyelik-r...ium-uyelikler/

    bu linkten üyelik türlerini ve konuyu yukarı taşıma haklarını görebilirsiniz.
  • 04-04-2023, 03:06:49
    #8
    Tamamdır sağolun hocam