Konuyu yukarı taşımak
7
●314
- 04-04-2023, 02:55:06Merhaba ben bazı forumlarda görüyorum aşağı düşen konuyu buton ile yukarı çıkarabiliyorsun r10 da öyle bir sistem varmı acaba varsa nasıl yapacağız bilgi alabilirmiyim
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 04-04-2023, 03:03:32Üyelik türü farkediyormuemirwhister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2023, 03:04:35Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Buradan detayları inceleyebilirsinizsardigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/premium-uyelik-r...ium-uyelikler/
Her üyelik türünün konu yukarı taşıma süresi farklıdır. Detaylı şekilde yukarıdaki linkten inceleyebilirsiniz hocam. - 04-04-2023, 03:04:48https://www.r10.net/premium-uyelik-r...ium-uyelikler/sardigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu linkten üyelik türlerini ve konuyu yukarı taşıma haklarını görebilirsiniz.