• 03-04-2023, 10:46:35
    #1
    Arkadaşlar selamlar geçen ay böyle bir konu açmıştım.

    https://www.r10.net/sorum-var/354435...m-calindi.html

    Tüm hesaplarımı geri alıp güvenlik sağladım, yurtdışına taşınmam sebebi ile birkaç gün önce anca format atabildim pcye ama hala R10 dahil (kimlik onaya gitti yeni açıldı) tüm hesaplarıma erişilebiliyor. Devamlı şüpheli erişim mesajı yada ğaroşa değişikliği mesajı alıyorum. Telefonum iphone ordan şüphem yok ama hala pcde o virüs duruyor bunu nasıl tespit edip silebilirim ?
    Hiç bir program kurulu değil, sadece harici ssdye fotolar vs yedek almıştım. Ayrıca chrome daki kısayollarım nasıl oluyor hala anlamış değilim lütfen yardımcı olun…

    Bu sebepten dolayı ilk darbe youtube hesabımın çalınmasıydı ama asıl vurgun Airbnb üzerinden 12 bin tl ile oldu hesabıma girip kartım ile kendi evine rez yapıyor arkadaş.

    lütfen acil yardımlarını bekliyorum.
  • 03-04-2023, 10:48:06
    #2
    hdd ssd değiştir
  • 03-04-2023, 10:48:33
    #3
    💎Yazılımın Nirvanası { }
    Bilgisayardan aldığınız yedeği tekrar o pcye kurmayın.
  • 03-04-2023, 10:48:35
    #4
    yedeklemeni yaptığın hddyi koy bir kenara dursun
  • 03-04-2023, 10:49:13
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bilgisayara format atıp düzelmediyse hocam gidip yeni bir hdd yada ssd almanızı tavsiye ederim
  • 03-04-2023, 10:49:47
    #6
    Geçmiş olsun
  • 03-04-2023, 10:51:48
    #7
    @Coşkun Çetin; hocam kimlik onayı birilerinin başını yakacak gibi..

    Hesaplar çalınıp kötü amaçla kullanılırsa kimsenin suçu yok bir an önce tckn olayı kaldırılmalı zorunlu 2FA kodu getirilebilir veya cihaz tanımlama ziraat bankası gibi.
    Sadece belirli cihazlar girebilir hesaplara ha ip kaydı tutulur sanırım bu yeterli zaten.
  • 03-04-2023, 10:54:55
    #8
    Merhaba, formatı attığınız flash bellekte virüs olabilir rmi ?
  • 03-04-2023, 10:57:38
    #9
    Hocam anydesk atarmısınız program aktifmi anlayabilirim bilgisayarınız dışarı veri gönderiyormu aynı şekilde onuda kontrol edebilirim.