Arkadaşlar selamlar geçen ay böyle bir konu açmıştım.

https://www.r10.net/sorum-var/354435...m-calindi.html

Tüm hesaplarımı geri alıp güvenlik sağladım, yurtdışına taşınmam sebebi ile birkaç gün önce anca format atabildim pcye ama hala R10 dahil (kimlik onaya gitti yeni açıldı) tüm hesaplarıma erişilebiliyor. Devamlı şüpheli erişim mesajı yada ğaroşa değişikliği mesajı alıyorum. Telefonum iphone ordan şüphem yok ama hala pcde o virüs duruyor bunu nasıl tespit edip silebilirim ?
Hiç bir program kurulu değil, sadece harici ssdye fotolar vs yedek almıştım. Ayrıca chrome daki kısayollarım nasıl oluyor hala anlamış değilim lütfen yardımcı olun…

Bu sebepten dolayı ilk darbe youtube hesabımın çalınmasıydı ama asıl vurgun Airbnb üzerinden 12 bin tl ile oldu hesabıma girip kartım ile kendi evine rez yapıyor arkadaş.

lütfen acil yardımlarını bekliyorum.