Sevgililik hakkında soruu
22
●930
- 01-04-2023, 04:00:15Hocam çok yorum gelmiş fazla detaya girmeye gerek yok kendini ağırdan al belli ki sen çok kaptırmışsın kendini ağırdan al avucu aç ve bırak zaten giderse onun için yol gözükür lakin kalırsa o zaan daha farklı düşünürsün ama bende ölmezsem forumda olacam dediğimi yap ağırdan al kendini olacakları görürsün.
- 01-04-2023, 05:23:0430 yaşındayım ve en uzun ilişkim 4 buçuk sene sürdü. Bu süre içerisinde aileler arasında söz yaptık yine ufak bir törenle nişanlandık ama bu 4 sene de neler çektiğimi bir ben bir de Allah biliyor. Defalarca aldatıldım defalarca affettim onsuz olmaz sanıyordum ama en sonunda kafama dank etti ve bitirdim. Bir ilişkinin temeli güvendir, güven olmazsa ilişki de yürümez bu yüzden edindiğim tecrübeye göre sizin de bu ilişkiyi bitirmeye yönelik adımlar atmanız gerekiyor ( ama ben onu çok seviyorum, onsuz yapamam vs... Vs... ) Laflarını geçin bir süre sonra inanın bu toksik ilişkiden kurtulduğunuz için mutlu olacaksınız.