Hocam çok yorum gelmiş fazla detaya girmeye gerek yok kendini ağırdan al belli ki sen çok kaptırmışsın kendini ağırdan al avucu aç ve bırak zaten giderse onun için yol gözükür lakin kalırsa o zaan daha farklı düşünürsün ama bende ölmezsem forumda olacam dediğimi yap ağırdan al kendini olacakları görürsün.