Herkese Merhaba siteme Nasıl bir Mail teması Yapabilirim biliyormusunuz Yapmasını
Örnek : Birisi Kayıt olurken vs (ürün alınca giden mailleri )
Bunları Nasıl Düzenlerim Yapılabilen biryer varmı ? veya nasıl Yapabilirim
İyi Forumlar Dilerim...