Bunları Nasıl Tasarlarım ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bunları Nasıl Tasarlarım ?
1
●
150
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bunları Nasıl Tasarlarım ?
30-03-2023, 22:24:57
#1
lewy
Merhaba,
Bu tarz görselleri kendime göre nasıl tasarlayabilirim, ücretli yapanlar var mı ?
30-03-2023, 22:32:55
#2
rafygraph
Blender üzerinden yapabilirsiniz hocam programı öğrenmesi birazcık vakit alabilir bu videoyu yavaşlatarak izleyerek deneyebilirsiniz.
https://www.youtube.com/watch?v=tG6FvFriBJg
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler