• 30-03-2023, 12:31:52
    #1
    Merhaba komşumun bir wifisi var ve bağlan dedi ama kendisi yaşlı ve şifre bilmiyor bunu kırmam lazımeve erişim yok resetleyemem
  • 30-03-2023, 12:32:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    berbedousluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba komşumun bir wifisi var ve bağlan dedi ama kendisi yaşlı ve şifre bilmiyor bunu kırmam lazımeve erişim yok resetleyemem
    😅 kral onun telefonundan bakabilirsin.
  • 30-03-2023, 12:33:07
    #3
    Evine git modemin altina bak
  • 30-03-2023, 12:34:19
    #4
    ismailadem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    😅 kral onun telefonundan bakabilirsin.
    Hacı telefonu tuşlu ya
    msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evine git modemin altina bak
    Eve erişimim yok diyorum 🥺🤦
  • 30-03-2023, 12:35:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    berbedousluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacı telefonu tuşlu ya

    Eve erişimim yok diyorum 🥺🤦
    Hangi hat? Yani Wi-Fi Türk Telekom mu Turkcell mi ne?
  • 30-03-2023, 12:36:03
    #6
    Internete baglan diyen bey amca modemin fotosunu ceksin eve nasil erisimin yok anlamadım koku gelmeye başladı
  • 30-03-2023, 12:36:24
    #7
    ismailadem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi hat? Yani Wi-Fi Türk Telekom mu Turkcell mi ne?
    Türk telekom
  • 30-03-2023, 12:37:00
    #8
    msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Internete baglan diyen bey amca modemin fotosunu ceksin eve nasil erisimin yok anlamadım koku gelmeye başladı
    Komşusu yurtdisinda yasiyor ve modem ortak
  • 30-03-2023, 12:37:01
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Başkasının Wi-Fi kırıcan dostum? Bilere böyle soruyor olabilirsin.