bazı yabancılar bizim bazı sözdelerden daha Atatürk çü ondan merak ettim ırkı
Hocam yanlış anlamayın bilmişlik yapmak hadim değil ama hiç bir yabancı oraya atatürkün imzasını atmaz yane illahi kendini beli eder yanına bayrak koyar devletin sembolünü vb falan yapar sadece bu imza varsa kesinlikle TR insanıdır başkası imkansızdır.