• 28-03-2023, 19:26:55
    #1
    Arkadaşlar laptobuma 8 GB ram eklemek için Hepsiburadadan sipariş verdim ama uyar mı diye tereddutte kaldım .Bilgili arkadaşlar bakabilir mi ? Bilgisayarim Dell Vostro 3500 i5 11. Nesil 8 ram 512 ssd (ram 3200 MHz)
  • 28-03-2023, 19:29:16
    #2
    Uyar ddr4 bilgisayarınız
  • 28-03-2023, 19:29:30
    #3
    Uyumlu gözüküyor hocam güle güle kullan
  • 28-03-2023, 19:29:51
    #4
    Uyumlu gözüküyor.
  • 28-03-2023, 19:31:31
    #5
    verdiğiniz verilerle ram uyumlu gözüküyor lakin aldığınız ram oem bir ram dikkat edin 1.cl değeri 2. dual band eğer laptopunuzdaki ramler ile uyumlu cl değeri yoksa uzun kullanımda mavi ekran sorunları yaşaya bilirsiniz + dual band değilse performans farkı olmıycaktır sadece bellek kapasitenizi arttırmış olursunuz
    • dogrusoft
    dogrusoft bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-03-2023, 19:37:42
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    verdiğiniz verilerle ram uyumlu gözüküyor lakin aldığınız ram oem bir ram dikkat edin 1.cl değeri 2. dual band eğer laptopunuzdaki ramler ile uyumlu cl değeri yoksa uzun kullanımda mavi ekran sorunları yaşaya bilirsiniz + dual band değilse performans farkı olmıycaktır sadece bellek kapasitenizi arttırmış olursunuz
    Hocam cpu-z den baktığım kadarıyla 22 CL uyumlu sanırım.Dual band olayına nasıl bakabilirim?
  • 28-03-2023, 19:39:22
    #7
    dogrusoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam cpu-z den baktığım kadarıyla 22 CL uyumlu sanırım.Dual band olayına nasıl bakabilirim?
    şun tek ram olduğu için zaten single moddadır yeni aldığınız ram in dual özelliği mevcutmu buna bakılmalı genelde oem ramlerde bu çok sıkıntı oluyor ram kontrolcüsü single olduğu için
    • dogrusoft
    dogrusoft bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-03-2023, 19:39:35
    #8
    Uyumlu gözüküyor.
  • 28-03-2023, 19:49:20
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şun tek ram olduğu için zaten single moddadır yeni aldığınız ram in dual özelliği mevcutmu buna bakılmalı genelde oem ramlerde bu çok sıkıntı oluyor ram kontrolcüsü single olduğu için
    Tamam hocam yorumlarda dual çalıştı vs. Yazıyor ama anladığım kadarıyla ben takip CPU Z den dual Chanel olup olmadigina bakmam gerekiyor çok teşekkürler bu arada