• 28-03-2023, 15:00:00
    #1
    Google News panelinde ;
    "Reader Revenue Manager" adlı bir sekme oluştu. ücretli abonelik vs diye, ödeme almak icin formu doldurun vs yaziyor.

    Ben ilk defa gördüm, yada gozden kacirdim. bilenler açiklayabilir mi?

    Edit: Arkadaşlar cevabı kendim buldum.

    https://readerrevenue.withgoogle.com/

    merak edenler; sayfayı turkceye cevirip ogrenebilirler.

    Artık news abonelerden para kazanma sektoru başlamıs.👍 webmasterlar icin iyi bir gelisme, kazanc kapisi. 😍
  • 28-03-2023, 15:00:53
    #2
    yeni geldi sanırım hocam ama sadece ABD içi ödeme yapıyorlar sanırım
    • MoRTaLCoDeR
    MoRTaLCoDeR bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-03-2023, 15:29:50
    #3
    TR de kim gidip normal siteye içerikleri okumak için para öder D:
  • 28-03-2023, 15:37:05
    #4
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TR de kim gidip normal siteye içerikleri okumak için para öder D:
    Türkiye'de zorda 😊 global de veren olur 👍
  • 04-04-2023, 17:19:35
    #5
    Girip doldurmaya çalıştım ama 3 farklı para birimi yazan yere girerken vergiden falan bahsediyor, adsense tr olunca bunu nasıl yapacağız çözemedim.
  • 06-11-2023, 15:41:27
    #6
    Yeni geldi evet. Yeni gordum yada bende bugun onay maili atmislar keske adsensede de oyle hemen atsalarda
  • 08-11-2023, 02:14:34
    #7
    Atahan56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni geldi evet. Yeni gordum yada bende bugun onay maili atmislar keske adsensede de oyle hemen atsalarda
    bu ktkıda bulun muhabbeti için ödeme ayrıntıları eklemem gerekiyor ama nereden ekleyecem bulamadım