Merhabalar bu gün A101de bir ödeme yöntemi logosu gördüm ve kendi firmamın logosu olduğunu zannederek yaklaştım ve bizim logo olmadığını ama çok benzer olduğunu fark ettim.
Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz bir şey yapabilir miyiz?
Uyanık grafik tasarımcı logosu ikiside. Ortaya özgün birşey çıkarmak yerine müşterilerin zaten aşina olup ama hatırlayamadıkları ekleri ekleyip itelemek. Aslında müşterilerin 3 te biride bunu ister. Rakibinin logosu ile gelip aynısını isteyen o kadar çok vizyonsuz müşteri gördü ki bu gözler. Tabi tasarımcı için hava hoş ne istersen onu verir sana.