Merhabalar bu gün A101’de bir ödeme yöntemi logosu gördüm ve kendi firmamın logosu olduğunu zannederek yaklaştım ve bizim logo olmadığını ama çok benzer olduğunu fark ettim.
Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz bir şey yapabilir miyiz?