• 26-03-2023, 18:38:33
    #1
    Merhabalar bu gün A101’de bir ödeme yöntemi logosu gördüm ve kendi firmamın logosu olduğunu zannederek yaklaştım ve bizim logo olmadığını ama çok benzer olduğunu fark ettim.
    Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz bir şey yapabilir miyiz?

  • 26-03-2023, 18:39:40
    #2
    sıfır benzerlik problem göremedim.
  • 26-03-2023, 18:40:35
    #3
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    Bende sizin logonuzu amazon logosuna benzettim hocam, bu tarz benzerliklerin normal olacağını düşünüyorum.
  • 26-03-2023, 18:41:39
    #4
    Bence siz ve A101, Amazondan aldınız
  • 26-03-2023, 18:42:52
    #5
    Dava açın hocam A101'e, tek çözüm yolu bu.
  • 26-03-2023, 18:45:05
    #6
    .best ONE 🏆
    siz değil de amazon size dava açabilir
  • 26-03-2023, 18:45:27
    #7
    Arkadaşlar dava falan değil az önce gördüm ve danışmak istedim bu arada bence amazon bizden çaldı A101 amazondan çaldı
  • 26-03-2023, 18:46:01
    #8
    Hocam o sizin logonuz benzerlik değil bu aynısı resmen
  • 26-03-2023, 18:46:17
    #9
    Uyanık grafik tasarımcı logosu ikiside. Ortaya özgün birşey çıkarmak yerine müşterilerin zaten aşina olup ama hatırlayamadıkları ekleri ekleyip itelemek. Aslında müşterilerin 3 te biride bunu ister. Rakibinin logosu ile gelip aynısını isteyen o kadar çok vizyonsuz müşteri gördü ki bu gözler. Tabi tasarımcı için hava hoş ne istersen onu verir sana.
    • EFK
    EFK bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.