edit: sorunu çözdüm ubuntuya gnome kurarak windows gibi baglanılıyor ubuntuya kurulan uygulamalar onun üzerinden açılabiliyormuş
ubuntu sunucuya internetteki videoları izleyerek kurduk diyelim fakat obsyi açarken hep görseldeki yere obs yazarak açıyorlar ubuntuyla bunun baglantısını anlamadım bilgisi olan var mı?