• 25-03-2023, 23:18:54
    #1
    Merhaba bugün ağzım içten şişti diş ve ağız doktoruna gittiğimde doktor ağzınızda enfeksiyon oluşmuş dedi hafta içi tekrar gelin film çekip daha detaylı bakmamız lazım dedi sizce ciddi bir şey varmi daha önce bu durumu yaşayan varmi ?
  • 25-03-2023, 23:20:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ben sürekli yaşıyorum bu durumu hocam endişe etmeyin düzenli uyku ve düzenli beslenme ile sorunu çözersiniz. Ağız çalkalama suyu alıp her gün uygulayın
  • 25-03-2023, 23:22:05
    #3
    edipyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sürekli yaşıyorum bu durumu hocam endişe etmeyin düzenli uyku ve düzenli beslenme ile sorunu çözersiniz. Ağız çalkalama suyu alıp her gün uygulayın
    Ama hocam çok ağrı var ve antibiyotik yazdılar 1000 lik ağzımı açamıyorum
  • 25-03-2023, 23:28:54
    #4
    benimde öyle oluyor sürekli şimdi yine var, oruç tutuyorum gün içinde bir şey iyi içmiyorum iftarı açınca çok yakıyor.
  • 25-03-2023, 23:31:37
    #5
    Geçmiş olsun hocam. Ciddi bişey olsa doktor hemen müdahale ederdi.
  • 25-03-2023, 23:32:51
    #6
    HbY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde öyle oluyor sürekli şimdi yine var, oruç tutuyorum gün içinde bir şey iyi içmiyorum iftarı açınca çok yakıyor.
    Hocam bence doktora görünün eğer varsa
  • 25-03-2023, 23:34:03
    #7
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Ciddi bişey olsa doktor hemen müdahale ederdi.
    Hocam bende öyle düşünüyorum ama şunu merak ediyorum neden film çekecekler acaba ciddi bir durummu yoksa daha detaylı bakmak icinmi
  • 25-03-2023, 23:36:02
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence doktora görünün eğer varsa
    gerek görmüyorum çünkü sürekli yaşıyorum, doktora en son göründüğümde vitamin eksikliğinden oluyor demişti. Birde düzenli uyku önemli ne yazık ki çok düzensiz bir uyku problemim var.
  • 25-03-2023, 23:36:33
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende öyle düşünüyorum ama şunu merak ediyorum neden film çekecekler acaba ciddi bir durummu yoksa daha detaylı bakmak icinmi
    Doktor emin olmak için çeker hocam. Önemli bişey olsa filmi de hemen çekerdi.