Konu
Ağızda enfeksiyonum var
25-03-2023, 23:18:54
#1
Misafir
Merhaba bugün ağzım içten şişti diş ve ağız doktoruna gittiğimde doktor ağzınızda enfeksiyon oluşmuş dedi hafta içi tekrar gelin film çekip daha detaylı bakmamız lazım dedi sizce ciddi bir şey varmi daha önce bu durumu yaşayan varmi ?