• 23-03-2023, 09:17:11
    #19
    Yakın civarlarında ekilebilir tarla
    Biraz döviz biraz metal
    Biraz İstanbul borsası

    Güzel bir sepet olacaktır.
  • 23-03-2023, 09:18:35
    #20
    altın mantıklı olabilir
  • 23-03-2023, 09:20:33
    #21
    Üyeliği durduruldu
    YTD Seçimden önce TL yapmanızı tavsiye ederim, yandaş değilim fakat baştaki değişirse mutlaka her şey düşecek TL değer kazanacaktır bu fikir aklınıza yatmıyorsa kesinlikle arsa almalısınız. Topraktan hiçbir zaman zarar gelmez.
  • 23-03-2023, 09:23:17
    #22
    İstanbul Arnavutköyde 7 dönüm arsaya hisse girdim bütçem azdı 60.000₺ yatırdıktan 1,5 ay sonra satıldı arsa 21.000₺ kâr oldu şimdi o parayı başka arsaya yatırdım para parayı katlar 🙂
  • 23-03-2023, 13:30:18
    #23
    Zarar ettirmeyecek en önemli varlık topraktır.
  • 23-03-2023, 15:51:10
    #24
    İktidar değişince TL değer kazanacak diyenler ekonomiyi takip etmiyor.
    1 yıl içinde ödenmesi gereken dış borç 200 milyar dolar ve her ay 10 milyar dolar artıyor.
    gelen kişi bu parayı bulmak zorunda.
    Şu an 1 doları 19 liraya alabiliyoruz ama yurtiçinde alıyoruz. Doları olup 19 liradan dolar satanı zor bulursunuz.

    Ekonomiyi mahvettiler ve hiçbir şey doğruyu göstermiyor. Düşen uçaktaki göstergeler gibi her gösterge alarm veriyor ama ekonomi çakılana kadar devam edecekler.

    İktidar ilk kez kazanmak için hırslı değil. Muhalefete geçmek istiyor. Bürokratlara ve bakanlara milletvekilliği vermek için gelişmeler var. Mahvettikleri ekonomide yargılanmamak için dokunulmazlık zırhını giyecekler.

    Kredi çekip ne alabiliyorsanız alın. Kasım ayında aldığım 200 liralık pijama 400tl olmuş
  • 23-03-2023, 17:43:50
    #25
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araç alabilirsin, nisan ayından sonra yükselmeye devam edecek kesin bilgi.
    Kaynak?
  • 23-03-2023, 18:54:38
    #26
    Akapunko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaynak?
    Benim.
  • 23-03-2023, 19:01:59
    #27
    ABD Wella bankası dolar seçimden sonra 15 TL olacak iddiası var.
    https://www.r10.net/gundemdeki-konul...tl-olacak.html