İktidar değişince TL değer kazanacak diyenler ekonomiyi takip etmiyor.
1 yıl içinde ödenmesi gereken dış borç 200 milyar dolar ve her ay 10 milyar dolar artıyor.
gelen kişi bu parayı bulmak zorunda.
Şu an 1 doları 19 liraya alabiliyoruz ama yurtiçinde alıyoruz. Doları olup 19 liradan dolar satanı zor bulursunuz.
Ekonomiyi mahvettiler ve hiçbir şey doğruyu göstermiyor. Düşen uçaktaki göstergeler gibi her gösterge alarm veriyor ama ekonomi çakılana kadar devam edecekler.
İktidar ilk kez kazanmak için hırslı değil. Muhalefete geçmek istiyor. Bürokratlara ve bakanlara milletvekilliği vermek için gelişmeler var. Mahvettikleri ekonomide yargılanmamak için dokunulmazlık zırhını giyecekler.
Kredi çekip ne alabiliyorsanız alın. Kasım ayında aldığım 200 liralık pijama 400tl olmuş