• 23-03-2023, 08:26:00
    #1
    Seçim sonrası herşeyin artacağını düşünerekten birşeyler almak istiyorum. Şuan altın ve dolarda duran 700.000 TL gibi param var. Tavsiyeniz ne olur ?
  • 23-03-2023, 08:28:18
    #2
    Tavsiyelere göre iş yaparsanız elinizdeki o para kuş olup uçabilir.
  • 23-03-2023, 08:29:13
    #3
    Araç alabilirsin, nisan ayından sonra yükselmeye devam edecek kesin bilgi.
  • 23-03-2023, 08:29:23
    #4
    Bir şeylerin fiyatları artacaksa emin olun aynı oranda altın ve doların fiyatıda artacaktır
    bence paranızı oralarda tutmaya devam edin, bol şanslar
  • 23-03-2023, 08:33:33
    #5
    TOGG
  • 23-03-2023, 08:34:32
    #6
    Canınız ne istiyor neye ihtiyacınız varsa ona yatırın yada biriktirin hocam
    Ölümlü dünya yarınımızın garantisi yok hiç harcayamamakta var
  • 23-03-2023, 08:38:16
    #7
    Envicti ile Güvenle Barın
    Bence euro veya dolar alın. Ekonomimiz iyiye giderse yine paranız değerli olur, kötüye giderse daha da değerli olur.
  • 23-03-2023, 08:40:48
    #8
    mango840 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şeylerin fiyatları artacaksa emin olun aynı oranda altın ve doların fiyatıda artacaktır
    bence paranızı oralarda tutmaya devam edin, bol şanslar
    Priv8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence euro veya dolar alın. Ekonomimiz iyiye giderse yine paranız değerli olur, kötüye giderse daha da değerli olur.
    altın, dolar , euro tabi artacak ama bunlar %20 artıyorken araç,menkul,gayrimenkül %40 artıyor.
  • 23-03-2023, 08:43:01
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Gümüş önerimdir, son 1 yıldaki artışa bakabilirsin, seçimden sonra çok daha uçacak.
    (YTD)