mango840 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir şeylerin fiyatları artacaksa emin olun aynı oranda altın ve doların fiyatıda artacaktır
bence paranızı oralarda tutmaya devam edin, bol şanslar
Priv8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence euro veya dolar alın. Ekonomimiz iyiye giderse yine paranız değerli olur, kötüye giderse daha da değerli olur.
altın, dolar , euro tabi artacak ama bunlar %20 artıyorken araç,menkul,gayrimenkül %40 artıyor.