Bir şeylerin fiyatları artacaksa emin olun aynı oranda altın ve doların fiyatıda artacaktır
bence paranızı oralarda tutmaya devam edin, bol şanslar
Bence euro veya dolar alın. Ekonomimiz iyiye giderse yine paranız değerli olur, kötüye giderse daha da değerli olur.
altın, dolar , euro tabi artacak ama bunlar %20 artıyorken araç,menkul,gayrimenkül %40 artıyor.