• 23-03-2023, 02:41:11
    #10
    Şuan herkes davulcunun geçmesini bekliyor olmazsa olmazdır tabi hastası bebeği olanlar için farklı olay
  • 23-03-2023, 02:41:11
    #11
    ……..))
  • 23-03-2023, 02:41:17
    #12
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelenek olan benim için bozacıların yaptığı iştir. Bozacılar 1000 yıl böyle sokakta bağırsa sıkıntı çıkarmam ama gece gece davula vurarak oruç tutan veya tutmayan insanların uyandırılması bana tuhaf geliyor.
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim sokak daracık olduğu için istesen de istemesen de duyuyorsun. Açık bir caddede yaşıyor olsaydım o kadar ses gelmezdi haklısınız.
    Yok hocam ya ben de öyle açık bir caddede yaşamıyorum. Depremden dolayı köydeyim. Burada hiç davul yok. Ama şehirdeyken ses gelmiyordu.
  • 23-03-2023, 02:42:04
    #13
    Bence de gereksiz oruç tutmayanı geçtim günahsız bebekleri korkutup uyandırıyolar. Kızım uyanırsa güzelce uyaracam artık.
  • 23-03-2023, 02:42:10
    #14
    Kişisel Rütbe
    Davulcu sayesinde kıza yuruyorum bence olsunlar
  • 23-03-2023, 02:42:29
    #15
    Var var, şimdi geçti sokaktan sohbet ettik güzel bir gelenek bence.

    Şahsen yan dairedeki komşumun alarm sesi daha rahatsız edici ve gürültülü
  • 23-03-2023, 02:43:46
    #16
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani hocam teknoloji çağında yaşıyoruz bu tür uygulamalar bana çok ilkel geliyor artık.
    Geçmişini bilmeyen geleceği göremez, Adettendir.
  • 23-03-2023, 02:45:41
    #17
    mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmişini bilmeyen geleceği göremez, Adettendir.
    Ben geçmişi biliyorum da davulcular geleceği göremiyor sanırım.
  • 23-03-2023, 02:45:51
    #18
    şuan geçiyor davulcu