cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelenek olan benim için bozacıların yaptığı iştir. Bozacılar 1000 yıl böyle sokakta bağırsa sıkıntı çıkarmam ama gece gece davula vurarak oruç tutan veya tutmayan insanların uyandırılması bana tuhaf geliyor.
cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizim sokak daracık olduğu için istesen de istemesen de duyuyorsun. Açık bir caddede yaşıyor olsaydım o kadar ses gelmezdi haklısınız.
Yok hocam ya ben de öyle açık bir caddede yaşamıyorum. Depremden dolayı köydeyim. Burada hiç davul yok. Ama şehirdeyken ses gelmiyordu.