Sizce hangi tema daha iyi? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce hangi tema daha iyi?
12
●
314
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce hangi tema daha iyi?
1
2
Anket
Sizce hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı:
22
Sizce hangisi?
Tema 1
%27,27 (6 Oy)
Tema 2
%9,09 (2 Oy)
Tema 3
%63,64 (14 Oy)
20-03-2023, 21:50:46
#10
Kadir
1 ve 3 güzel hocam.
20-03-2023, 22:08:53
#11
Gracious
Kurumsal PLUS
Mustafa1379 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhabalar, yazılım ajansı sitesi için 3 tema arasında kaldım sizce hangi tema daha iyi?
Tema 1 :
https://demo.webtend.net/html/saap/?...nvato-elements
Tema 2 :
https://wowtheme7.com/tf/agiletech/index-4.html
Tema 3 :
https://wowtheme7.com/tf/agiletech/index-1.html
RocKets adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben 3 numaralı temayı beğendim,
@
Gracious
; ve
@
Mesut78
; siz hangisini beğendiniz?
Bu tarz siteler için üç numaralı temayı tercih ederdim bende. Zevklerimizin uyuşmasına ayrıca sevindim..
@
RocKets
;
20-03-2023, 23:20:33
#12
KeyCodE
3. Tema hocam.
21-03-2023, 00:03:48
#13
CCTNKY
3 Numara bana göre
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler