• 20-03-2023, 20:15:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Forumda bir üye konusunu açmış, demin gördüm. Üyeyi paylaşmayacağım, hedef olmaması için. 425.000₺ normal mi ? Fotoğrafı da sansürledim ifşa olmaması için

    KVKK Nedeni İle Görsel Kaldırılmıştır.
  • 20-03-2023, 20:16:53
    #2
    .best ONE 🏆
    şaka yapmış hocam galiba. 380.000km
  • 20-03-2023, 20:17:43
    #3
    Vay anasını, gelinen hale bakın. Yakında milyoner olacak herkes (!)

    Sansür de sansür haaaa
  • 20-03-2023, 20:18:07
    #4
    Togg alırım daha iyi
    • aspetbiebs
    • batuhan_polat
    • cezasahasi
    aspetbiebs, batuhan_polat ve cezasahasi bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 20-03-2023, 20:18:38
    #5
    Hocam çok iyi sansürlemişsiniz gerçekten hiç belli olmuyor .d
    Herkes istediği fiyatı yazar önemli olan satılması zaten satılmayınca zaten düşürmek zorunda kalıyorlar
  • 20-03-2023, 20:20:17
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şaka yapmış hocam galiba. 380.000km
    Sabri68Tkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok iyi sansürlemişsiniz gerçekten hiç belli olmuyor .d
    Herkes istediği fiyatı yazar önemli olan satılması zaten satılmayınca zaten düşürmek zorunda kalıyorlar
    Hocam konuyu açan adam şaka yapıyor gibi durmuyor. ben kendi Megane 3 beyaz otomatik arabamı 360 bine koydum ilana. Eğer Megane 2 bu fiyatsa ben de mi artırsam fiyatı ? 500-550 civarı ? Araba piyasası o kadar arttı mı ben son 2 hafta falan takip etmedim geri kaldım
  • 20-03-2023, 20:20:21
    #7
    Km ahirete yaklaşmış olsa da tr'de tektir.
    Lastikler %100 değil, %150'dir. Fabrikada henüz üretilme aşamasında olduğu için ekstra özeldir.
  • 20-03-2023, 20:20:45
    #8
    aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konuyu açan adam şaka yapıyor gibi durmuyor. ben kendi Megane 3 beyaz otomatik arabamı 360 bine koydum ilana. Eğer Megane 2 bu fiyatsa ben de mi artırsam fiyatı ? 500-550 civarı ?
    550 bile az, en az 1 milyon tl olmalı.
  • 20-03-2023, 20:21:07
    #9
    Sansürüne sağlık hocam