şaka yapmış hocam galiba. 380.000km
Hocam çok iyi sansürlemişsiniz gerçekten hiç belli olmuyor .d
Herkes istediği fiyatı yazar önemli olan satılması zaten satılmayınca zaten düşürmek zorunda kalıyorlar
Hocam konuyu açan adam şaka yapıyor gibi durmuyor. ben kendi Megane 3 beyaz otomatik arabamı 360 bine koydum ilana. Eğer Megane 2 bu fiyatsa ben de mi artırsam fiyatı ? 500-550 civarı ? Araba piyasası o kadar arttı mı ben son 2 hafta falan takip etmedim geri kaldım