Bu görsel nasıl yapılıyor? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu görsel nasıl yapılıyor?
4
●
224
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu görsel nasıl yapılıyor?
20-03-2023, 14:59:58
#1
Gokenim
Bu şekilde parçalara bölmeye ne deniyor?
Bunların yapımını görebileceğim bir video vs var mı?
Photoshopta yapılıyodur muhtemelen ama bu şekilde bölmeleri falan BASİT YOLDAN nasıl yapıyolar merak ettim
20-03-2023, 15:01:45
#2
yusufengz
illüstratörden çalışma sayfalarını yanyana getirip çıktı aldığımızda bu şekilde veriyor hocam
20-03-2023, 15:02:51
#3
Gokenim
yusufengz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
illüstratörden çalışma sayfalarını yanyana getirip çıktı aldığımızda bu şekilde veriyor hocam
yok hocam onu demiyorum mobil uygulamalar için bu şekilde bölüyolar ve mockup yapıyolar ya onu diyorum
20-03-2023, 15:07:49
#4
yusufengz
Gokenim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yok hocam onu demiyorum mobil uygulamalar için bu şekilde bölüyolar ve mockup yapıyolar ya onu diyorum
arkaplandaki görselin aynısını ön tarafta kenarları yumuşatılmış dikdörtgenin üstüne maskeleme yapıyorlar hocam sanırım onu sordunuz
20-03-2023, 15:08:51
#5
oceanss13
Collage - Kolaj sanırım
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler