TRecho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel duruyor Çok beyaz geldi bana karanlık tema seçeneği de olsa fena olmaz gibi
tavsiyeniz için teşekkür ederim o zaman karanlık tema seçeneği ekleyelim