• 18-03-2023, 13:20:40
    #1
    Merhabalar, depremden sonra sürekli uzun yol yapma durumunda kaldım aracım LPG li ve malum LPG de yüksek fiyatlarda artık marka takıntımi atmak istiyorum üzerimden. Çünkü opette 12.29 alpette 11.56 dan veriyor LPG markaya mi para ödüyoruz ? Sizin tercihiniz hangi petrol ? Ve alpet kadoil bpet bu petrollerde deneyiminiz var mı ?
  • 18-03-2023, 13:24:33
    #2
    Shell mazotta diğerlerinden pahalı ama km olarak daha fazla yapıyosun.Lpg sini bilmiyorum ama
  • 18-03-2023, 13:35:59
    #3
    mazotta bir standart yok sanırım ama lpg de olmalı.lakin mutfak tüpünde aygaz kullanıyoruz.geçen firma aygaz diye mogaz getirdi sonradan farkettik aceleyle taktırmıştır hem daha ucuzdu hem daha uzun süreli dayandı sanki.