Adobe Photoshop kullanmak istiyorum. Aylık 200₺ gibi bir ücrete tekabül ediyor aylık. Ancak key felan mevzuları varmı bilmiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Bir eğitim alıyorum. Uygulayarak kullanmak istiyorum. Windows bilgisayarımda kullanacağım. Ücretsiz ya da key vs ile kullabilir miyim? Bilgisi olanlar varsa yazarsa sevinirim.
Herkese iyi forumlar dilerim.
Adobe Photoshop kullanmak istiyorum.
4
●156
- 13-03-2023, 23:55:17
- 13-03-2023, 23:58:49bazı program dağıtan forumlarda aratırsan bulabilirsin. İlgili aratacağın programın sonuna PORTABLE yaz sistemine direkt kurar sen uğraşmazsın!
- 14-03-2023, 00:00:38Hocam biodaki whatsappıma yazma şansın varmı?haylaz3437 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle