Selamlar herkese,
bir web sitesi var. Böyle bir hata alıyorum. Çözümüne dair bir fikrim yok. Bu sorunun çözümü nedir ?
Site
Bu hatanın çözümü nedir ?
2
●74
- 13-03-2023, 11:21:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Açıklama: Sunucuda bir uygulama hatası oluştu. Bu uygulama için mevcut özel hata ayarları, uygulama hatasının ayrıntılarının uzaktan görüntülenmesini engeller (güvenlik nedeniyle). Ancak, yerel sunucu makinesinde çalışan tarayıcılar tarafından görüntülenebilir.
Ayrıntılar: Bu belirli hata mesajının ayrıntılarının uzak makinelerde görüntülenebilmesini sağlamak için lütfen geçerli web uygulamasının kök dizininde bulunan bir "web.config" yapılandırma dosyası içinde bir <customErrors> etiketi oluşturun. Bu <customErrors> etiketinin "mode" özniteliği "Kapalı" olarak ayarlanmış olmalıdır. - 13-03-2023, 11:23:16LocatioFirst adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl oluşturacağıma dair bir fikrim yok.