• 13-03-2023, 11:17:50
    #1
    Selamlar herkese,
    bir web sitesi var. Böyle bir hata alıyorum. Çözümüne dair bir fikrim yok. Bu sorunun çözümü nedir ?

    Site
  • 13-03-2023, 11:21:52
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Açıklama: Sunucuda bir uygulama hatası oluştu. Bu uygulama için mevcut özel hata ayarları, uygulama hatasının ayrıntılarının uzaktan görüntülenmesini engeller (güvenlik nedeniyle). Ancak, yerel sunucu makinesinde çalışan tarayıcılar tarafından görüntülenebilir.

    Ayrıntılar: Bu belirli hata mesajının ayrıntılarının uzak makinelerde görüntülenebilmesini sağlamak için lütfen geçerli web uygulamasının kök dizininde bulunan bir "web.config" yapılandırma dosyası içinde bir <customErrors> etiketi oluşturun. Bu <customErrors> etiketinin "mode" özniteliği "Kapalı" olarak ayarlanmış olmalıdır.
  • 13-03-2023, 11:23:16
    #3
    LocatioFirst adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıklama: Sunucuda bir uygulama hatası oluştu. Bu uygulama için mevcut özel hata ayarları, uygulama hatasının ayrıntılarının uzaktan görüntülenmesini engeller (güvenlik nedeniyle). Ancak, yerel sunucu makinesinde çalışan tarayıcılar tarafından görüntülenebilir.

    Ayrıntılar: Bu belirli hata mesajının ayrıntılarının uzak makinelerde görüntülenebilmesini sağlamak için lütfen geçerli web uygulamasının kök dizininde bulunan bir "web.config" yapılandırma dosyası içinde bir <customErrors> etiketi oluşturun. Bu <customErrors> etiketinin "mode" özniteliği "Kapalı" olarak ayarlanmış olmalıdır.

    Nasıl oluşturacağıma dair bir fikrim yok.