• 12-03-2023, 02:56:29
    #1
    Kurumsal PLUS
    Arkadaşlar merhaba,

    Windows işletim sistemli bilgisayarımı kullanırken wifide herhangi bir problem yaşamazken, Macbook'da speedtest üzerinden test ettiğimde internetimin yok denecek kadar düştüğünü görüyorum. Hangi ayarı denediysem bir çözüme ulaşamadım. Bilgisi olanlar varsa yazabilir mi?

    Güncelleme: Arkadaşlar aynı sorunu yaşayan birileri olursa diye yazıyorum; sorunu modemin arayüzünden çözdüm. Apple cihazlar için özel ayarlar mevcutmuş.
  • 12-03-2023, 03:11:40
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hangi yıl hocam?
  • 12-03-2023, 03:18:33
    #3
    Ek bir hub kullanıyor musunuz type c hubu benzeri?