• 10-03-2023, 12:29:03
    #10
    anadoluvizyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde balkona cam balkon yaptırırken bile apartman sakinlerinden müsaade almak gerekiyor diye biliyorum. Aranızın bozuk olduğu bir komşu varsa gıcıklığına şikayet etmiş olabilir.
    Bu arada zabıta mı geldi? Kim sökülecek dedi?
    Zabıta geldi hocam. Onlar o şekilde söyledi. Yani ustalar çalışmaya başladı 1.5 saat sonra zabıtalar belirdi. Hiçbir komsumuzla en ufak bir sorunumuz dahi yok. Kim neden şikayet eder onu anlayamıyoruz bizde...
  • 10-03-2023, 12:38:51
    #11
    Teras ortak alan değil ancak sadece sundurma yapabilirsiniz. Camla falan kapatamazsınız maalesef bunun için izin gerekli.
  • 10-03-2023, 12:59:32
    #12
    Ev sizin ve teras tamamen sizin eve ait ise istediğinizi yapabilirsiniz. Benim olan mülke mantıksız lakin yarış pisti dahi yaptırırım. Yasa olarak kimsenin hiçbir hakkı yok mülküne karışmaya