Normalde balkona cam balkon yaptırırken bile apartman sakinlerinden müsaade almak gerekiyor diye biliyorum. Aranızın bozuk olduğu bir komşu varsa gıcıklığına şikayet etmiş olabilir.
Bu arada zabıta mı geldi? Kim sökülecek dedi?
Zabıta geldi hocam. Onlar o şekilde söyledi. Yani ustalar çalışmaya başladı 1.5 saat sonra zabıtalar belirdi. Hiçbir komsumuzla en ufak bir sorunumuz dahi yok. Kim neden şikayet eder onu anlayamıyoruz bizde...