Arkadaşlar merhaba, emekli annemin üstüne şahıs şirketi kurmak istiyorum trendyol dan satış yapmak için. Vergi ödeyeceğiz yine biliyorum fakat 2 sorum var.
Emekli maaşında her hangi bir kesinti olur mu?
Bağkur ödememiz gerekir mi?
(Annem dışardan ödeyerek emekli oldu. Bir ara çocuğu olanlara gün falan eklenmişti o şekilde.)
Muhasebeci arkadaşlara sorum var
2
●186