• 08-03-2023, 02:10:15
    #1
    Arkadaşlar merhaba, emekli annemin üstüne şahıs şirketi kurmak istiyorum trendyol dan satış yapmak için. Vergi ödeyeceğiz yine biliyorum fakat 2 sorum var.

    Emekli maaşında her hangi bir kesinti olur mu?
    Bağkur ödememiz gerekir mi?

    (Annem dışardan ödeyerek emekli oldu. Bir ara çocuğu olanlara gün falan eklenmişti o şekilde.)
  • 08-03-2023, 11:58:18
    #2
    Ödemenize gerek yoktur
  • 08-03-2023, 20:07:44
    #3
    PM den yazıldı