hangisini tercih ediyorsunuz? herhangi bir ürün kullanan marka model bilgisi yazabilir mi?
parfüm kullanmayı oldu bitti sevmedim, yapay bir koku beni hep rahatsız eti, ama özel zamanlarda eşimin zoruyla kullanıyorum, genelde tercihim dışarıya duş alarak çıkmak. ancak ciddi terleme sorunum oldugu için deodorant mecbur kullanıyorum, (nivea black and white, diğerleri kıyafetlerin içine ediyor)
cocukken kınadan da nefret ederdim, anneannem elime kına sürmesin diye hasta numarası yapardım kına zamanlarında
bazen yırtamazdım ve o kına geçene kadar elimi agzıma yaklaştıramazdım kokusu midemi bulandırırdı... yapay bir kokuyu hiç bir zaman sevemedimsizde durumlar nasıl ?
