Antivirüs Önerisi
6
●270
- 06-03-2023, 16:54:42O zamanlar makineyi kasmıyor diye herkes nod32'yi öneriyordu ama virüs veritabanı çok kötüydü , halen öyle mi bilmiyorum.
2007 yıllarıydı sanırım , nod32 kurduğum tüm cihazlar flash bellek virüsü bulaşıp geri gelmişti
Virüs örneğini eset şirketine yolladığımda , veritabanlarına eklememişlerdi sanırım veya uzun süre sonra o virüsü tanımaya başlamıştı.
Aynı virüsü kaspersky'e yolladığımda 1-2 güne veritabanlarına eklemişlerdi.
Kaspersky
Avast

