• 05-03-2023, 14:11:37
    #1
    Arkadaşlar yurt dışı cihaz alacağım gezerken böyle bir şeyle karşılaştım bu gerçek mi?
  • 05-03-2023, 14:12:50
    #2
    bence yalan hocam
  • 05-03-2023, 14:13:49
    #3
    🌠AlanadiSepeti.com 🛒
    Evet oluyor ama riskli btk farkederse paranız çöp olur
  • 05-03-2023, 14:18:03
    #4
    2 kayıt yapılıyor tek pasaporta bu yasal bisey
  • 05-03-2023, 14:24:17
    #5
    Evet mümkündür. Bunun için tamamen şuna dikkat edeceksiniz yoksa kaydınız olmaz.

    2 cihazınızda aynı olacak örneğin İphone 14 Pro Max ve bu 2 cihazın model numaraları mutlaka aynı olmalı.

    Model numarası iphone kutusunun arkasında yazar ayrıca İphone Genel>Ayarlar>Model Numarası üzerine tıklarsanız orada A2896 vs model numarası yazar.

    Yani kayıt yaptıracağınız 2 cihazın model numarası A2896 olmalı.

    Bu şartları sağlayan 2 cihazınızın birer IMEI numarasını aynı anda kayıt yaptırmanız gerekmekte.
  • 05-03-2023, 14:24:33
    #6
    Evet oluyor ve şöyle yapılıyor. 2 cihaz alıyorsunuz. Aldığınız cihazların modellerinin tamamen aynı olması gerekiyor. Örneğin 2 tane iPhone 12 pro max Black alıp size sunduğu imei 1 ve imei 2 yerine cihazların ikisinin de birer imeisini yazarak aktif ediyorsunuz. Ve cihazların birer imei leri açılıyor. Farkedilirse kapanır mı orası belli olmaz. Fakat şuana kadar fark edilen görmedim.
  • 17-12-2023, 00:43:04
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yarın deneyeceğim. Guncellerim burayı.
  • 20-12-2023, 01:09:46
    #8
    delgado10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın deneyeceğim. Guncellerim burayı.
    denediniz mi
  • 20-09-2024, 02:23:58
    #9
    delgado10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın deneyeceğim. Guncellerim burayı.
    Denediniz mi hocam