Evet oluyor ve şöyle yapılıyor. 2 cihaz alıyorsunuz. Aldığınız cihazların modellerinin tamamen aynı olması gerekiyor. Örneğin 2 tane iPhone 12 pro max Black alıp size sunduğu imei 1 ve imei 2 yerine cihazların ikisinin de birer imeisini yazarak aktif ediyorsunuz. Ve cihazların birer imei leri açılıyor. Farkedilirse kapanır mı orası belli olmaz. Fakat şuana kadar fark edilen görmedim.