• 03-03-2023, 11:35:20
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar arkadaşlar sizce bu siteye güvenmelimiyim

    https://notebookyedek.com/

    Alıcağım ürün bu

    https://notebookyedek.com/asus-n550l...slemci-cpu-fan
  • 03-03-2023, 11:38:41
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sitenin güvenilir olduğunu gösteren bir şey yok. Fiziksel mağazalarından alışveriş yapabilrsin.
  • 03-03-2023, 11:42:42
    #3
    Şikayetvarda pek temiz bir sicili yok. Alabiliyorsanuz başka kaynaklara yönelin
  • 03-03-2023, 11:44:10
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam sizin için bir kaç araştırma yaptım şirketin şubesi istanbul/güngören'de bulunuyor. Hepsiburada'da mağazaları var (bknz: https://www.hepsiburada.com/magaza/matriks-bilgisayar) Aradığınız ürünün aynısını sadece n11 sitesinde buldum 150 tl. Buradan almak mantıklıdır.
    Matrix Bilgisayar ve Elektronik Dış Tic.

    arama kısmına bunu yazarak firma hakkında bilgi edinebilirsiniz.
  • 03-03-2023, 11:44:38
    #5
    arayıp görüşün.
  • 03-03-2023, 11:45:11
    #6
    C0S4R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayetvarda pek temiz bir sicili yok. Alabiliyorsanuz başka kaynaklara yönelin
    https://www.dataservis.net/221757-mv...k-gpu-fan.html
    https://www.alfabilgisayar.com/asus-...,PR-48280.html

    Buralardan ürün alır montaj yaparım hep. Sorunsuzdur. Üstteki sitedede sorun çıkacağını sanmıyorum, şikayetvarda bizim eticaret sitemizinde şikayeti var.

    Stokta olmayan ürünü hanımefendiye ücret iadesi ettik. Çocuğunun hayal kırıklığı ne olacakmış
  • 04-03-2023, 00:20:29
    #7
    Güvenmeyin hocam.
  • 04-03-2023, 01:44:23
    #8
    https://www.sikayetvar.com/notebookyedekcom

    Baktığınızda sicili parlak değil,

    Şahıs firması muhtemelen, hakkımızda yazısı bile düzgün değil, KVKK yada mesafeli satış sözleşmesi de görünmüyor, sitesinde bir güven mührü de yok.

    Riske girmeye çok değecek gibi değil.
  • 06-03-2023, 10:58:46
    #9
    hocam herkese teşekkür ederim denemek amaçlı 100 tl lik bir sipariş oluşturdum gidersede helal olsun mantığında 1 günde kapıma geldi sakaryada oturmama rağmen ardından bir tanede daha fan söyledim oda aynı hızda geldi yani ben güvenmeye başladımeğer alınacak birşeyniz varsa güvenebilirsiniz diyorum